FAQ

Utställarinformation

Här har vi samlat allt du behöver veta inför ditt deltagande. Det gäller inflytt/utflytt, öppettider, godshantering, kontaktuppgifter till monterservice och mycket mer.

Vi återkommer med den tekniska infon för 2025.

I samarbete med If Skadeförsäkringar har Easyfairs Nordic tagit fram marknadens förmånligaste och enklaste försäkring för våra utställare. Försäkringen omfattar utställning/mässor i Easyfairs Nordics anläggningar samt i externa anläggningar som Easyfairs Nordic använder i sin ordinarie verksamhet.

Kontakta oss för att köpa utställarförsäkring.

Läs mer om utställarförsäkringen här.

I My Easyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersonal. Denna information synkas sedan till er profil i utställarlistan.

På MyEasyfairs lägger vi även upp viktig information till dig som ställer ut.

Logga in på MyEasyfairs här.

Registrera monterpersonal

Ni registrerar er monterpersonal via My Easyfairs. All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Så här går du till väga:

  • Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
  • Klicka på “Hantera monter” på den aktuella mässan.
  • Klicka på “Registrera din personal” under avsnittet “Monterpersonal”.
  • Klicka på “Registrera din personal” i den nya vyn.
  • Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
  • Klicka på ”Personnel” (den andra fliken högst upp på sidan i det blåa fältet) om du inte hamnat där automatiskt.
  • Klicka på ”+ new” och lägg till monterpersonalens uppgifter. Klicka på “Next”.
  • Personen får nu ett mejl med sitt utställarkort till den mejladressen du angav.
  • Ta med utställarkortet till mässan för en snabbare och smidigare entré.

Använder du dig av externa monterbyggare? De registrerar sig på plats i porten 2A på Kistamässan.

Vi rekommenderar att du delar utställarinformationen med dina monterbyggare.

Smart Badge

Smart Badge förvandlar dina besökare till kvalificerade leads!
Som utställare får du under inflyttningen en läsare att sätta i montern. Läsaren är en trådlös sensor som placeras på din monter. När besökarna touchar läsaren med sin Smart Badge samlar de automatiskt in den information om ditt företag och era produkter som du har lagt upp i ert My Easyfairs. Denna information skickas till dem i ett sammanfattande e-mail i slutet av mässdagen.

Och om du har ett GoLeads eller GoPlus får du en lista med kontaktuppgifterna till de som touchat er läsare. Listan hittar ni i ert My Easyfairs efter att mässan stängt.

Visit Connect

Samla in viktiga kontaktuppgifter – helt GDPR-säkert
Webbaplikationen Visit Connect ingår i deltagandet för er som valt EasyGo Leads, EasyGo Plus eller EasyGo Premium-paketet. Tjänsten gör det möjligt för dig att enkelt samla information och kontaktuppgifter från era besökare genom att skanna QR-koden på deras entrékort. Ett smidigt sätt att få kvalificerade leads, utan att riskera att tappa bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter!

Du kan komma åt Visit Connect från My Easyfairs.

Scroll to Top