Fyra anledningar att ställa ut på mässan

Fastighetsbranschen är en bransch i förändring. Trender som hållbarhet och digitalisering påverkar såväl samhälle som fastighetsföretag. Fastighetsägare ställs inför helt nya kundkrav, utmaningar och tillväxtmöjligheter. På FastighetsMässan får du möjlighet att face-to-face presentera svaret på dessa utmaningar. Det är just dina produkter och tjänster för den befintliga fastigheten och dess utemiljö som kommer att göra hela skillnaden. Här gör ni produktlanseringar och visar upp framtiden inom förvaltning, drift, underhåll, fastighetsautomation, energioptimering, fastighetssäkerhet och utemiljö.

1

TRÄFFA BESLUTSFATTARE FACE-TO-FACE

Det fysiska mötet är viktigt

I en allt mer digital värld, ger det fysiska mötet en riktig energikick. Det är i den mänskliga relation som nya idéer föds och ett långsiktigt förtroende byggs upp. Därför kommer fysiska mötesplatser alltid att spela en nyckelroll i att hålla ekonomin igång och vid behov ge den en skjuts framåt.

2

GENOMFÖR 1 MÅNADS MÖTEN PÅ 2 DAGAR

Mätbart ROI

Vi kommunicerar genom branschpartners och egna kanaler för att attrahera RÄTT besökare till mässan, de som påverkar eller fattar inköpsbeslut i fastighetsbranschen. De som aktivt söker nya fastighetslösningar. Fånga deras intresse och din investering i mässan blir snabbt lönsam.

3

BYGG ERT VARUMÄRKE

TOP-OF-MIND VARUMÄRKE

Genom att exponera ditt företags varumärke både innan, under och efter mässan så ser du till att ni hamnar top-of-mind hos beslutsfattarna vid regionens fastighetsägare och förvaltningsbolag.

4

LANSERA ERA FASTIGHETSLÖSNINGAR

LANSERA INNOVATIONER OCH PRODUKTNYHETER

Besökarna på FastighetsMässan är de som beslutar om inköp till stora förbättringsprojekt - använd mötesplatsen som en lanseringsplattform och visa hur just era nyheter leder till lönsamma investeringar.
utställare

Vilka besökte Fastighetsmässan i Stockholm 2019?

Scroll to Top