JETAS Quality Systems

JETASMETODEN® är det ideala systemet för ärendehantering för företag med medarbetare som huvudsakligen tillbringar arbetsdagen utanför kontoret.
JETAS består i huvudsak av två delar, dels vår webbtjänst som används för felanmälan och administration av systemet och dels via våra appar. Använd din mobila enhet på fältet för att skapa och hantera ärenden gällande såväl felavhjälpande som förebyggande drift- och underhållsarbeten. Systemet ger full transparens mellan beställare och utförare.

För Fastighetsägare, förvaltare och BRF:er:
Enkelt kontaktformulär med felanmälan direkt via QR-kod och mobilens kamera, utan krav på app.
Med JETAS QR-koder sparar du tid, pengar och arbete genom att låta samtliga som vistas i fastigheten kommunicera alla typer av ärenden och önskemål på ett strukturerat sätt. JETAS genererar automatiskt sökbara och sorterbara kategorier samt rapporter. Få full kontroll med spårbarhet på alla typer av ärenden och felanmälningar som sker i fastighetens lägenheter och lokaler.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Scroll to Top