PRAKTISK INFORMATION FÖR UTSTÄLLARE

Vad är det för öppettider?

Inflytt
Tisdag kl. 08.00-20.00

Utflytt
Torsdag kl. 16.00-22.00

Öppettider för utställare
Onsdag 08.00 – 17.00
Torsdag 08.00 – 16.00

Vad är Smart Badge?

Smart Badge förvandlar dina besökare till kvalificerade leads!
Som utställare får du under inflyttningen en läsare att sätta i montern. Läsaren är en trådlös sensor som placeras på din monter. När besökarna touchar läsaren med sin Smart Badge samlar de automatiskt in den information om ditt företag och era produkter som du har lagt upp i ert My Easyfairs. Denna information skickas till dem i ett sammanfattande e-mail i slutet av mässdagen.

Och om du har ett GoLeads eller GoPlus får du en lista med kontaktuppgifterna till de som touchat er läsare. Listan hittar ni i ert My Easyfairs efter att mässan stängt.

Registrera monterpersonal

Ni registrerar er monterpersonal via My Easyfairs. All monterpersonal måste ha utställarkort på mässan. Så här går du till väga:

  1. Logga in på My Easyfairs med det login som du fick när du bokade en monter på mässan.
  2. Klicka på ”Hantera monter” på den aktuella mässan.
  3. Gå in under fliken ”Förbered din monter”.
  4. Klicka på ”Registrera din personal” under avsnittet ”Monterpersonal”.
  5. Klicka på ”Registrera din personal” i den nya vyn.
  6. Du kommer nu skickas vidare till ett nytt fönster.
  7. Klicka på ”Personnel” (den andra fliken högst upp på sidan i det blåa fältet) om du inte hamnat där automatiskt.
  8. Klicka på ”+ new” och lägg till monterpersonalens uppgifter. Klicka på ”Next”.
  9. Personen får nu ett mejl med sitt utställarkort till den mejladressen du angav.
  10. Ta med utställarkortet till mässan för en snabbare och smidigare entré.

Vad är Visit connect?

Samla in kontaktuppgifter! För dig med GoLeads och GoPlus.
Med appen Visit Connect kan du scanna information om besökarna som besöker din monter, helt enkelt genom att scanna QR-koden på deras Smart Badge. Detta underlättar i din uppföljning efter mässan och ser till att du inte tappar bort viktiga visitkort eller kontaktuppgifter.

Strax innan mässan får du ett Visit Connect-mail med en personlig länk, följ länken och skapa ditt personliga inlogg och lösenord alternativt logga in med ditt befintliga inlogg. Följ därefter de sju punkterna i mailet för att aktivera licensen.

När din telefon är aktiverad kan du scanna besökare på plats på mässan. Observera att ni kan inte ändra telefon när QR-koden väl är scannad. Den är låst till den smartphone ni valde. Kom ihåg att detta måste göras innan du besöker mässan, det går alltså inte göra på plats om du inte har tillgång till ditt personliga inlogg, dator och internet.

My Easyfairs

I My Easyfairs lägger ni upp information om företaget, er logga, kontaktuppgifter, registrerar monterpersonal. hämtar banners och er digitala biljett. 

Håll dig uppdaterad
Prenumerera på mässnyheter och bli först med
att ta emot exklusiva förhandserbjudanden.
Scroll to Top